شوتوکان کاراته شهریار

کاراته شوتوکان شهریار

شوتوکان کاراته شهریار

کاراته شوتوکان شهریار

این وبلاگ اختصاص دارد
به اقای صمدعلی احمدی
دان 6 شوتوکان
شماره تماس 09123656186
لیسانس عمران از دانشگاه ازادکرج

خلاصه ای درباره ورزش کاراته شوتوکان jks

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

تاریخچه ای مختصراز ورزش کاراته شوتوکان jks

در سال 1922 استاد کی چین فوناکوشی برای اولین بار کاراته را به توکیو آورد و نام سبک خود را شوتو گذاشت .
در سال 2000 میلادی فدراسیون شوتوکان کاراته ژاپن تأسیس شد و در حال حاضر بیش از 30000 نفر در 62 کشور جهان عضو دارد . مؤسس اصلی این سبک استاد تتسو هیکو آسای دارای کمربند سیاه دان 9 بود که از شاگردان استاد فوناکوشی محسوب می شد .
در شوتوکان jks تکنیکهای جدید توسعه یافته کاراته طراحی و آموزش داده می شود و کاتاهای جونرو شودان تا جونرو گودان توسط وی ابداع گردیده که قبلاً در سیستم شوتوکان وجود نداشته است و همچنین سیستم کاراته با ویلچر ویژه معلولین برای اولین بار در این سبک توسط شوسی کی شیهانن آسای طراحی شد مسابقات آن همه ساله برگزار می شود و در فدراسیون کاراته ژاپن نیز مورد استفاده قرار گرفته است .
پس از وفات استاد آسای ، استاد ماسائو کاگاوا دارای کمربند سیاه دان 8 و از اساتید صاحب نام کاراته جهان که در حال حاضر سرمربی تیم های ملی کاراته ژاپن می باشد ، جایگزین ایشان گردید .
شوسی کی شیهان کاگاوا همچنین مربی ارشد کاراته دانشگاه توکیو نیز می باشد و مرکز تمرینات کاراته شوتوکان jks در شهر توکیو بنا شده است که توسط اساتید بلند پایه jks اداره می شود .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
علی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی